L'automne est à nos portes

Heej!
Jag sitter och tittar på Ellen DeGeneres show. Asså hon är ju så himla härlig! Det är hennes tusonde.. tusende.. 1000 program idag! Hon är så ball, älskar henne! Eller asså.. jag är inte lesbisk.. men jag älskar henne som person! Det var massa återblickar nu från många av hennes avsnitt i "serien" eller vad jag ska säga.. Hon är så himla rolig!! TUMMEN UPP FÖR ELLEN!

Jag har suttit och knåpat ihop ett litet collage också med kläder från ginatricot som jag vill ha! Vill, vill, vill. Men jag får antingen vänta till oktober.. Eller inte.

Alltså hur snygg är inte den väskan??!! LOVE IT! Men allt detta tillsammans + min mysiga höstsjal och uggs, converse eller några andra snygga dojjor skulle vara perfekta outfiten! I WANT IT! Men det blir dyrt att köpa allt detta. Det kostar ju trots allt 876, om min dator räknar rätt..
Nu måste jag fortsätta kolla på Ellen! Vill inte missa något!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Elin

den väskan har lina hha:P



btw skrev fel på min blogg ska ba va borta i 17 dagar ^^ men endå



snygga kläder(:

2009-09-11 @ 15:51:31
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0