Klantaarrrscheel

Och hej igen :)
Idag har jag varit lite klantig. Jag har låst ute mig själv, glömt skolsaker hemma och fått skoskav. Typiskt mig känns det som. Egentligen har jag väl lite att skriva om men jag gjorde det här till ett kort inlägg, eller ska göra. Resten av inlägget blir kort. I morgon ska jag nämligen redovisa min fördjupningsuppgift i NO så jag måste läsa igenom den och se hur jag ska förklara det.. Varför ska det alltid bli så himla mycket svårare att förklara sina uppgifter än att skriva ner dom? Hm..
Engelska prov blir det i morgon också. Jag känner inte att jag behöver öva så mycket. I engelska brukar jag bara låta det vara liksom, go with the flow typ. Det brukar ju gå ganska bra ;) Men för säkerhetens skull ska jag läsa igenom mina anteckningar. Jag orkade inte kolla på Andra Avenyn heller idag.
Men jag ska kolla på gossip girl, hihi.

Hoppas ni har haft en bra dag och inte blev alltför uttråkade av mitt inlägg, lämna en spydig kommentar i så fall ;) PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0