It´s just a mess.

Åh hej.
Lite uppdatering. Jag har svenska och SO att göra, det ska vara klart i morgon! Jag har svenska lektion i morgon så jag hoppas jag hinner klart med det då! SO.. inte lika bra där. Får jobba över helgen, suck. Har fortfarande två sidor kvar i matteboken, iof kan jag välja vilka uppgifter jag vill göra så det gör jag på matten i morgon.
Imorgon blir det stressigt känner jag redan nu.
Jag har för det första, knappt övat något till franska provet. Jag hoppas på det bästa antagligen. Innan franskan ska vi cykla till jävla oxeled och springa oxeledsslingan. Sen tillbaka till skolan och franska. Något stressigt! Sen blir det kuta hem, tror jag får äta något hemma, hinner inte äta i skolan. Packa, försöka städa upp lite i mitt rum och om det blir tid över, plugga så jag slipper ta med mig. Jag ska försöka hinna med ett litet inlägg också så ni inte saknar mig.. hehe som om det skulle hända.. Sen blir det kuta till bussen och åka till konfan.
Alltså jag vill inte börja stressa! Jag kommer nog inte börja stressa för jag är inte sån. Jag kan inte riktigt stressa. Men när jag går igenom allt jag ska göra så känns det som om mitt huvud är ett enda kaos! Och eftersom jag inte kan stressa, så kan jag få låga betyg! OCH DET VILL JAG INTE HA! Mycket att tänka på..
Men jag har tänkt alldeles för mycket redan ikväll så nu ska jag slappna av med boken Män so,m hatar kvinnor i min sköna säng.

Jag kom också på en sak efter träningen idag! Jag ska börja samla på converse. Alltså jag älskar converse, det skönaste för fötterna typ. Så jag ska börja önska mig i födelsedagspresent och julklapp. Jag är liksom inte klackskotjejen, utan sneakerstjejen så min skohylla ska fyllas med converse! Synd att dom är lite dyra..


KISSKISSKISS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0