I WANT, I WANT, I WANT!

Godkväll kära läsare!
Sitter i min superduper mysiga morgonrock från IKEA. Stor, jättestor är den, med coola knappar! Träningen, duschen och lite övning inför svenska förhöret är avklarat! Nu var det det här inlägget dårå som var kvar. I´ts about clothes! Ofcourse. Fick ju hem nyta H&M katalogen och ojj vad mycket fint det är som jag. vill. ha.
Let the pictures speak

<3<3<3<3<3

Om det nu vore så att jag hade vunnit på lotte och skulle köpa allt detta så skulle det kosta 2491 kr.. Utan den där urläckra fuskpälsjackan skulle det bli lite billigare, eller det ser billigare ut 1992 kr. Det var inte så värst billigt.. Ni ser dom små hjärtanen som är bredvid eller under vissa bilder, eller? Det är det som jag verkligen vill ha. Bara att sätta igång och spara!
Tja, det jag satte hjärtan på kostar trots allt 1195.. Hur ska jag göra nu? :O Visst jag gillar att längta och spara lite pengar för att få köpa något men det här kostar mer än vad jag får i månadspeng och om jag köper lite av detta då så kommer jag var pank, igen! Och få vänta en hel himla månad! Ser ni vilka problem jag har? Usch skäms på mej! Nu känner jag mig dum.. Men jag älskar kläder!

Min älskade far kom hem idag också! Han har varit i fjärran östern en vecka nu. Såklart kom han hem med lite stuffs från Chinaaa. Jag fick ett par UNDERBARA raybans!!! ÄLSKAR DOM, ÄLSKAR DOM, JAG ÄLSKAR DOM!
Han hade hittat lite coola armband också! Rawsnygga!


Vilken min, va? ;) Jag ville visa upp mina snygga naglar med.. "kristaller" från JULIA+. Jag har ingen aning om varför jag fick den. Kanske inte var den bästa kvaliten heller eftersom dom bara åkte av, men det var coolt för stunden! Jag kände mig en aning coolare.


Lite packat med alla på en arm!

Nu ska jag äta en liten kvällsmacka tillsammans med min mor och mysa en snabbis framför tv:n innan det blir sängen och Män som hatar kvinnor. Nu börjar det likna något i boken, nu när någon är mördad! Jag trodde att det skulle vara någon i boken som var mördad men läste över hundra sidor innan det kom så jag trodde det var en tråkig jävla bok om.. typ fabriker eller nåt!
Sovgott!
KISSKISSKISS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0