I´m just bluffin' with my muffin

Heej bloggisar.
Jag sitter och myser i soffan just nu framför ett inte så mysigt program. True Life: I have acne är det som är på tv. Usch nu blir jag jätterädd för att få acne! Dom som har det verkar må ganska dåligt av det.. Usch usch. En av dom, hon som hade det värst tror jag hon fick laserbehandling och började fjälla, JÄTTEMYCKET!

Nog om det. Igår när jag var på ica och köpte lite godis och träffade Elsis så köpte jag Fredag! Lite outfitbilder och stuff med Elin Kling, och massa skvaller! I det här numret så stod det om Lady gagas "penis".. Mysko mysko! Jag läste på, jag skäms för det här men, Dessies blogg. Eller jag tror det var hennes.. Att hon tyckte att det såg ut som om man såg en penis under Lady Gagas klännings när hon gick av en motorcykel på en konsert. Jag tyckte inte att det såg ut som det, det kanske bara var vinkeln tänkte jag. Men när jag läste Fredag så stod det om det! Så här stod det:

"Bilder från en konsert har satt igång ett rykte kring popstjärnan Lady Gagas könstillhörighet, ät hon intersexuell? Det ser nämligen ut som om det sticker ut någonting under kjolen. Den 23-årige sångerskan har tidigare bloggat om ryktet: "Det är inget jag skäms över, men det är inte heller något jag berättar för alla. Ja. Jag har både manliga och kvinliga genitialer, men jag ser mig själv som kvinna. Det är bara en liten penisbit och stör inte så mycket i mitt liv. Anledningen till att jag inte pratat om det är för att det inte är någon stor grej för mig."
Det är kanske först nu vi förstår vad Gaga menar i superhiten Pokerface när hon sjunger I´m just bluffin' with my muffin."


Det syns ingenting i hennes video Lovegame i alla fall.. Ja! Jag satt och stirrade på hennes kön i cirka tre minuter! Men jag försöker ju lösa ett mysterium! ;) Nästan i alla fall..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0