Glasses


Merkurius och Mosesius

Heej bloggisar!
Markus och mamma sitter och spelar chicago, det enda mamma kan typ. Nu vill Markus lära mamma ett nytt spel. För det första så förklarar inte markus hur man gör han lägger bara och skiter i allt annat :P Sen så kan mamma inte lära sig något typ.

Bion var väl bra. Den var ju lite för barnslig för min del men jag tror markus tyckte den var bra. Det var inte så mycket 3D eller vad man ska säga. Lisebergs små kortfilmer är MYCKET bättre gjorda!
Nu ska jag installera mitt gamla sims för jag blev lite sugen på att spela.. Kommer säkert inte vara sugen när det är installerat! Typiskt liksom! Men sen ska vi spela wii också. Hyra film kanske vi också gör.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elin

hahha shit va cool man kan va då :D

2009-09-06 @ 16:25:44
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0