Fit for fight

Hej.
Vet ni vad? Jag ligger i sängen och ska snart sova, klockan halv elva på en fredag! Helt galet. Men jag var jättetrött när jag kom hem, mystiskt.. Men det är bra att jag går och lägger mig "tidigt" för i morgon behöver jag gå upp klockan åtta! Vid nio tar jag bussen till friskis och så ska jag och nessa på yoga! Ska bli spännande. Jag har aldrig provat det och kommer nog se ut som en balanserande ko eller något! Min balans är ju inte den bästa heller.
Innan jag går och lägger mig ska jag i alla fall se lite på filmen "Jakten på lycka". En helt underbar film, om du inte har sett den, SE DEN!

Idag hade jag ju träning som sagt. Mitt fritidskort (busskort typ) är borta (!?), vet inte var det har tagit vägen så nu måste jag sms när jag ska åka buss eftersom mina vanliga busskort också är borta! Jag fattar inte vart allt tar vägen.
Ni skulle ha sett mina lockingkläder förresten! Hur coola som helst ;) Fast, eftersom jag och sandy bara kan gå i lockingen på fredagar, och det är nybörjare! Så var det inte så många andra som hade lockingkläder, ingen faktiskt.. Men jag kände mig stencool i dom! Man kan ju säga att nybörjare är något för lätt. För er som vet vad en "lock" är i locking så är det vääldigt enkelt. Idag så gick vi igenom locken typ hundra gånger.. Lite tråkigt men sen blev det dans och hej vad kul det var!
Efter lockingen var det comercial street. Vi gjorde en asball dans som var lite sexig/tjejig sådär. Stencool den också.  Jag känner mig fit for fight ;)

Det var någon "anonym" som hade kommenterat mitt inlägg outfit of the day och frågat vart mina nitarmband är ifrån. Dom är inte från chicy eller nåt sånt där! Nej, dom är faktiskt från avenyn som jag har sagt förut. Ni vet längst ner på avenyn typ, eller vid den där bron.. mittemot trädgårdsföreningen! Där brukar det stå små "stånd" som säljer ganska mycket skit men armbanden som elsa och jag hittade är råsnygga. Försäljarna säger alltid där att "-Den kostar egentligen 70 kr men du får den för 30!". Det är lite roligt eftersom dom inte kostade 70 innan. Men det funkade på oss!

Nu ska jag mysa framför filmen! Hoppas ni har haft en bra dag! Det har min varit, i morgon blir det yoga och bio! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: elsa

Lycka till imorgon!



Hahha det var mycket som var stencoolt!



Pusss E

2009-09-04 @ 22:59:41
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0