Outfit and more


Hej hopp!
Nu har jag kommit hem från en lång skoldag som egentligen inte var så speciellt lång. Eller den var lång men den gick fort. Sista lektionen var roligast :) Då var jag på bäst humör också. Har varit på lite sisådärhumör ända sedan första lektionen, några vet varför.
Men dagen har rullat på bra ändå och nu är jag hemma, sköönt. Jag hade tänkt att sätta mig och göra lite läxor, plugga lite i matteboken och senare kanske även skriva lite på mitt SO-arbete. Onsdagar = Pluggdagar.

Nu har jag suttit och knepat ihop ett nytt litet collage med kläder :) Ovan ser ni dagens outfit också. Tröjan är från gina.


Nu ska jag sätta bort datorn en meter eller något så att inte fingrarna dras hit och ska jag plugga för fulla muggar. Om jag blir klar snart så ska jag nog se gossip girl.
IKVÄLL ÄR DET GREYS ANATOMY!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!

PUSSOCHKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0