Tonight is gonna be a good night

Hejsan svejsan!
Sitter och lyssnar på Milow. Någon låt som heter You don´t know, den är ganska bra :)
Ikväll är det dans! Jag tror dock att jag bara ska dansa dancehallen för jag orkar inte dansa så sent. Kan ju behöva plugga också. Så himla jobbigt att den är så sen! Jag som lovade mig själv förra terminen att jag inte skulle dansa sent på måndagar. Fast nu gör jag det ändå. Så får det nog bli ikväll med.

Vad gör ni annars? Jag väntar tills pappa kommer hem :) Fick ett spännande sms och han sa att jag skulle vara vaken när han kommer! Vad kan detta betyda? ;)
Nu ska jag nog släcka ner datorn, se om det finns något att plugga nu. Sen blir det till att byta om och kanske slappa lite vid tv:n innan jag drar.
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0