090927

Hejsan Svejsan! Hur är läget hos er? :)
Jag har precis ätit lite gröt och leverpastejsmacka, mumsigt. Äppelkakan blev supermumsig! När jag kom hem från dansen så kände man hur det riktigt luktade kaka i hela huset, så mysigt!

Sitter och kikar runt på massa nätaffärer. Typ H&M, ginatricot och såå. Jag har letat som en galning efter en ursnygg björn borg väska jag har sett på Kårlins. Den är så himla fin! Den är väldigt stor, ljusbrun och med ett mörkbrunt ansikte, och ansiktet är Björn borg i sina yngre dagar. DEN ÄR VACKER! Men den är lite dyr så inte direkt något impulsköp, nej. Men jag önskar mig den i julklapp! Nu längtar jag väldigt mycket till jul kan jag säga.

Jag försökte rita hur den ser ut.. Blev inte som jag tänkt mig.. Men ni fattar lite va?

I morgon kommer min far hem från london också och då har jag bett honom fixa kängor till mig :) Såna jag har i headern. Sen får vi ju se om han uppfattade det på rätt sätt..

Lite snygga outfits kommer här:

Mary Kate är så snygg! LOVE HER CLOTHES!

Nu har jag varit så seg så ensam mamma är slut och mamma har kommit in och roffat åt sig tv:n. Dags för mig att bege mig upp tilll den lilla tv:n :) Orkar inte se det hon kollar på.
KISSKISSKISS!


Kommentarer
Postat av: elsa

Snyggt ritat ;) <3

2009-09-27 @ 21:09:50
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0