090923

Heej kompisar!
Hur är läget med er? Jag sitter i köket här hemma och fryser rumpan av mig! Eller nej, men mina fingrar fryser som attans! Jag kom hem för 2 timmar sen ungefär och kände bara hur trött jag blev så det blev rikting till soffan direkt! Men jag ska försöka plugga lite nu, eller jag ska plugga nu! Jag ska försöka få mamma att åka till allum med mig. Jag ska köpa överstrykningspennor! Det var något mer jag tänkte på.. men det är bara väck nu! Jag kan ju kolla på skor och lite kläder också! Har faktiskt inte shoppat, eller nej, jag har inte ens kollat på kläder sen augusti! Man blir nästan lite galen.. det märker man på mig och Elsa på lektionerna!

I morgon har jag sovmorgon! LYX TYP! Nej inte riktigt men lite skönt är det. Jag har vaknat upp den här veckan och bara känt: Neh, nu lägger jag mig bara ner, mitt på golvet. Jag orkar inte duscha! Men jag lägger mig så sent! Shame on me. Får börja lägga mig senast halv elva typ! Eller elva..

Ny header kommer snart också! Jag vet jag vet, en ny header? IGEN?! Ja, igen! Jag tycker det är så kul att ändra och så :) Men den är inte ens påbörjad än så det tar nog ett tag! Förhoppningsvis kommer jag få massa kuliga saker på skallen som hamnar på bloggen!
Ni får ha tålamod och se!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer
Postat av: elsa

Hahha du och jag på lektionerna <3 cp- klappar

Älskar dig!

2009-09-23 @ 17:03:48
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0