Dr Martens

Hej. Hur är läget såhär sent? Eller sent och sent.. jo det är ganska sent om man ska upp vid tio i sju i morgon. Jag vet, tio i sju? Varför just tio i? Jo för jag behöver lite tid att vakna och orka gå upp och det gör jag till ungefär sju, eller fem över.

Nu har min far kommit hem! :) Han hade med sig presenter ;) Hihihihihi. Igår ringde han och frågade om jag önskade mig någonting och ni ser kängorna i headern? Såna ville jag ha. Det han kom hem med var ett par ascoola Dr Martens. Jag har aldrig hört talas om det märket men snygga var dom! Ni kan se massor av olika skor av Dr Martens här! Det är fraktfritt! ;) Jag tycker att dom rosa och de svarta med lila blommor är snyggast!
Men så ser inte mina ut! Nej nej, dom ser ut såhär!



RAWHETA!

Nu ska jag kika på episode 2 av Gossip girl!! Sen blir det till att sovaaaa! MYS :)
PUSSOCHKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0