Crash

Hej.
Sitter här i källaren och hostar, att denna himla hostan inte vill försvinna! Jag ska lägga in mer inlägg men idag har jag inte haft tid, har tränat och nu när jag kom hem behövde jag skriva ut saker till SO:n och så orkade jag helt enkelt inte.. Shame on me!

Jag tänkte visa er en fin bild på mitt ex, min förra mobil. Detta hände precis när jag satte mig i bilen och smällde igen dörren och skulle åka till konfalägret. Lyckat Moa, lyckat.


Smidigt, jag vet!
Nu blev klockan väldigt snabb så det är dags för sängen! Vi höres i morgon, om jag hinner innan konfan!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken har du nu ?

2009-09-22 @ 10:14:22
URL: http://immacamillahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0