Something new


Hej!
Det ni ser på bilden är vad jag idag har klickat hem från Ellos.se. Detta är från min mor♥ Hon är snäll hon.
Allting hittar ni här! Ni får i och för sig leta lite efter sakerna! Men klänningen finns på klänningar, byxorna i Mysplagg, Strumbyxorna i strumpor och trosorna i Trosor! Logiskt va? :)

Jag har tänkt att visa er mitt skolfoto också. Det är väl helt okej! Jag kan inte påstå att jag är så jättenöjd med det, men jag ler! Och det är ju kul att kolla på när man är runt 80 år och sitter tillsammans med samma gamla Elsa i grått hår på en strand alldeles sönderskrynklade av att ha solat alldeles för mycket. Förresten, vi bor såklart i Spanien eller något varmt turistställe! Asballt jöö!
Men jaja, nu bytte jag nästan ämne! Här kommer fotot


Tänk vad man kan förändras snabbt. Från brun till blek. Från utan glasögon till glasögon. Från inte slingad till slingad. Mycket händer, snabbt. Förresten, det ni ser på mina läppar är, JA det är idominsalva men det är bara för att jag börjar få munsar! Till er som jag kanske måste ha behövt försvara mig mot..

Nu är det snart Greys Anatomy! Missade förra veckan! Katastrof typ. Sebastian (a.k.a bostongorka) Elsa och jag snackade om det i skolan och dom berättade att Karev och Izzie har gjort slut och jag ba; Nee det har dom inte! Och sen fattade jag att dom hade det och jag höll nästan på att bryta ihop! Fick nog ett litet anfall. Läskigt var det!  Så nu ska jag gå upp och se hur detta eländet slutar! Fan Izzie du kan inte bara göra så!!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Marcus

De där glasögonen gillade jag! Tummen upp för dem^^

2009-11-05 @ 10:02:25
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg :) Fråga gärna något i min frågestund som håller på tills 18:00 ikväll:)

2009-11-05 @ 15:56:45
URL: http://guullunge.blogg.se/
Postat av: Marcus

sv: Hehe men jag säger saker det jag menar...jaså okej! :D

2009-11-05 @ 16:42:57
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0