Sneak peak


Hej!
Tänk att jag sitter inne såhär sent! Aja baja. Nej jag ska gå och borsta tänderna och sen blir det sängen! Om 6 och ½ timme måste jag ju typ upp igen! Jag går verkligen och lägger mig för sent, jag ska nog ha ett nyårslöfte som består av att jag ska gå och lägga mig tidigare! Skäms på mig.
Här fick ni en liten sneekpeak på vad jag köpte i går när tjejerna och jag gjorde staden :) Det var en väldigt mysig dag, tack för det!
Idag har också varit en bra dag, och jag är glad :) Det är skönt. Lockingen gör mig på väldigt bra humör, jag älskar locking! Och Elsa sa till mig förut att hon tycker jag är bra på det så det gjorde mig ännu gladare! Jag har så fina vänner. Mycket är fint nu. Hoppas många av er har detsamma! Nu ska jag sova!
PUSS&KRAM&GODNATT

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Jaa lätt att vi gör! :D För hur mycket ungefär?

2009-11-30 @ 16:18:26
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Sarah :)

Du e grym på locking! :D

2009-12-02 @ 17:27:20
URL: http://baralillasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0