Poor pig

Hej.
Idag var det varit en sisådär-dag. Vi började skoldagen med att dissekera en gris.. Det var bland det äckligaste jag har gjort. Man skulle kolla in i matstrupen och luftstrupen och kolla på hjärtat och lungorna. Jag satt två meter ifrån och kunde knappt kolla, medans en viss person (Läs: ELSA) gick fram och pillade med fingrarna och kände i luftstrupen och hade sig.
När det var en stund kvar av lektionen klarade jag inte mer. Jag trodde jag var ganska "tuff" men när jag gick ut från salen började jag gråta. Det var så äckligt att sitta där och kolla på inälvorna av en gris! Jag kände också att jag tyckte synd om grisen. Jag brukar inte vara sån men på något sätt kände jag det nu. Så jag har gått runt hela dagen och mått lite illa och bara tänkt på det här. Nu har jag lite sådär så man känner att det trycker i halsen, usch.

Idag är det ju som sagt Tisdag och det innebär konfa (se där! nu kom den där meningen igen!) Men idag är det också workshop så jag ska ha på mig mina nya mjukisbrallor som jag sydde klart idag! Lite stolt sådär.
Om tjugo minuter går bussen så jag ska gå och byta om och packa ner lite stuff. Hatar tisdagar efter skolan och innan konfan, jag hinner inte plugga!
Vi kanske hörs senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: C & E

Svar; Kul, jag har lagt till dig nu:) Hur har din dag varit då?

2009-11-17 @ 16:32:56
URL: http://copines.blogg.se/
Postat av: elena

fin blogg, rolig o läsa:)

2009-11-17 @ 19:24:23
URL: http://elenaa.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå moooaa är du bra på designer och sånt? (a) din blogg är alltid så fin ju!

2009-11-17 @ 21:24:41
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad snäll du är! Jag har ingen aning om vad jag vill ha. Något gulligt, inte så tråkigt och intressant typ! Vill dock bara ändra färger, stilar, bakgrund och header. Inte själva blogggrunden, typ menyn och sånt..

2009-11-17 @ 21:51:54
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0