Plugg dag, for sure!

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag. Jag vaknade för.. en timme sedan och har suttit och läst klart min engelska bok. Idag kommer all ledig tid ägnas åt att mitt arbete om den blir klart! Jag har inte ens börjat och i morgon ska det lämnas in skriftligt och jag ska kunna presentera boken muntligt. Önska mig lycka till..
Det är träning idag också så jag hoppas att jag hinner klart innan. Det brukar inte gå så bra att plugga efter 18.00 för mig. Då är man trött.
Min hals är lite mindre röd men blåsan är fortfarande enorm och jag är väldigt öm. Jävla otur man har. Det här kommer sitta i ett tag.. Härligt.

Nu ser man blåsan och konturerna på "såret" mer. Usch usch!

Hoppas ni har en riktigt bra och mysig söndag! Det är ju typ perfekt filmväder, så dra på er mysisar och hyr en bra kärlek- skräck- komedi- eller thrillerfilm och mys ner er! Det önskar jag att jag kunde göra.. Men nej! PLUGG var ordet!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Annika

Ajj ;s

2009-11-08 @ 15:57:30
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0