Mer nytt snyggt

Hallo på kvällen!
Sitter i soffan och kollar på Ensam mamma söker nu. Jag kommer inte ihåg vad mammorna heter men en av dom har en riktigt snygg son! Det stod om honom i tidningen vet jag..
Idag hoppade jag över träningen för jag kände mig ju inte så bra. Det gjorde jag nog rätt i, men nästa söndag blir det nog ännu jobbigare! Attans...
Men min mor och jag åkte till det lilla köpcentret här där jag bor som inte ligger allt för långt bort. Vi skulle leta efter stora plåster som jag kan ha som skydd för min blåsa. Det låter som om det är något jag inte får förlora och måste skydda med mitt liv men det är för att den inte ska spricka.
Vi gick förbi indiska och H&M också och detta var vad jag fick med mig hem


Ring - Indiska 49,59 :-
Klänning - H&M  149 :-

Snart ska jag gå och göra mig en kopp varm choklad och fortsätta mysa av min sista ledighet. I morgon börjar ju en till lång skolvecka. Hoppas den går snabbt!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: elsa

Snyggt, snyggt! :D

2009-11-08 @ 21:19:21
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0