Kalliret

Hej!
Sitter tillsammans med min lilla kusin i mamma och pappas säng och kollar på idol. Han har bytt om till pyjamas osm består av kalsonger och strumpor och ligger och fryser. Han är på bushumör.. Men nu är klockan sent, så det blir inget bus! Förutom lite kuddkrig ;)
Just nu på idol sjunger Mariette och Kalle = Kalliret en asbra låt! Jag älskar Mariette! Hon är nog bland dom bästa artisterna i Sverige! I världen kanske.. enligt min musiksmak :)


Hoppas ni inte har haft för mycket otur idag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gamal är din kusin??

I dag var det ingen otus dag.. Tvärt om jag har en tur dag!!!!!!! ;D

2009-11-13 @ 21:50:45
URL: http://sstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0