It's a little bit funny, this feeling inside



Hej!
Nu är jag hemkommen från en liten shoppingdag. Jag upptäckte att jag inte har använt något av mitt barnbidrag så det var en glad förvåning, nu är det ju såklart inte lika mycket kvar! ;)
Men sammetsleggingsen har jag spanat på länge och idag blev dom mina! Jag gillade dom vinröda först men när jag provade dom svarta så blev jag såld! Och det blev även leggingsen :)
En fin, grå, billig kavaj fick följa med mig hem också, Elsa köpte också en. På Åhléns hittade jag ett torr schampo som fick följa med mig hem.
Kavaj - Vero Moda
Leggings - Bikbok
Schampo - Åhléns


Senare ikväll ska jag vara hundvakt och Sandy kommer hem till mig. Vi ska kanske hyra en film och mysa lite. Jag blev jättesugen på att se High school musical och Rallybrudar!! High school musical.. vad har hänt med mig? :O Men rallybrudar är en riktigt bra film! SE DEN!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

hej , din blogg är också fin, mycket fin header, såg att du köpte Lee stafford, har precis upptäckt de produkterna, kan tipsa dig om "wake up call"-spray, sjukt bra när man har en bad hair day ;)

2009-11-14 @ 19:49:52
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0