Ingen rubrik

NU blev jag klar med min svenska! Har skrivit ett a4 och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag fördjupade mig i två stycken och skrev bara om två andra. Hur fasen skulle jag få plats på ett a4 undrar jag? Man får ju typ inte med någon text alls.. Jag missade informationen idag eftersom jag kom försent med 5 minuter så jag fick lite snabbinfo av Elsa, hoppas bara jag har gjort rätt!

Jag har också fått en sån fruktansvärd värk i mitt högra öra! Det känns som om hela örkanalen eller vafasen det heter är blockerad och jag blir bara argare för varje sekund! Har suttit i en timme och försökt få bort det men börjar tro att jag har öroninflammation :S Börjar jag bli förkyld? Det känns som att mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst. Nu ska jag försöka sova.
PUSS, jag älskar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0