I won, I won, I won!

Ahhhgrrrrr... Jag blir snart riktigt förbannad på min dator! Hela internet segar sönder! Tar tre år att godkänna en kommentar!
Men jag räknar till tio.. Skämt åsido.

Jag fick precis en kommentar av Jenny, som sa att jag vann hennes Veckans blogg! Tack till alla som röstade på mig!! It means a lot! Tack tack tack :)

Jag har också precis sett klart filmen Fame som jag fick låna av Elsa, och hon fick låna den av sin granne. Känner lite press nu om jag skulle tappa bort den.. Jag är ju som jag är.
Jag hade en känsla precis innan ag satte på den att den här kommer vara såååå bra! Men nu känner jag mig lite.. besviken. Den var ju inte så bra som jag trodde den skulle vara? Har ni sett den, vad tyckte ni om den?

Sen har jag lite mer filmproblem nu. På 3:an börjar filmen "På smällen" och på 4:an börjar "Djävulen bär prada". Jag har sett båda men jag vet inte vilken jag ska kolla på nuuuuu? Hjälp! Vilka problem, va? ;)

Jag ska i alla fall runda av nu. Har ju inte varit så bra uppdatering på senaste tiden men nu när skolan börjar så blir det kanske som vanligt. Jag ska försöka! Mer bilder och mer mode/kläder saker kommer också!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha mitt internet är också sjukt segt nu och fan vad galen man blir :P Lyxproblem, haha..



cool bild här i bakgruden där man kommenterar :)

2009-11-01 @ 22:14:34
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0