I promise I'm not a stalker

Hej mitt i natten!
Jag är hemkommen från träning och har precis ätit middag. Svensk middag. Falukorv! Trendigt ;)
Jag är jättetrött, har ont på min hals och blöt som en.. tjur eller något, av svett alltså. Ja, dans är svettigt! Snart ska jag gå och ta en härlig dusch och sen blir det sängen. I sängen ska jag göra klart min svenska. Roligt roligt.
Men innan måste jag bara visa min snygga fanbild som jag har gjort till Mussi! Den är asball! Riktigt trendy!


Han ser inte så glad ut.. hehe

Nu ska jag dra! Vi hörs i morgon
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: niccanh

Sv: FÖRLÅT! Jag har inte svarat jag vet.. men tröjan är ifrån " miss selfride " och halsbandet från "topshop " :) Kram på dig!

2009-11-10 @ 13:31:35
URL: http://niccanh.blogg.se/
Postat av: niccanh

Sv: den är från miss selfrigde också faktiskt! :)

2009-11-10 @ 14:08:36
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0