I got my glasses

Heej!
Idag blev det ingen uppdatering från skolan så ni får nöja er med den ni får nu :) Jag sitter och lyssnar på alla låtar från Michael Jackson, låtarna som är med i This is it. Love it! Kärlek till honom alltså. Jag har märkt att jag verkligen gillar låten They don't care about us. Jisses vad den är bra! Och början av låten när det börjar med Skinhead är asbra!
Sitter också i mina nya glasögon! Love them too! En liten dagens outfit ska jag också lägga upp. Hade på mig mina nya jeans.

Lite flum min där


Vad gillar ni posen? ;) Och mitt fina sår på armen som jag fick av Elsas dumma trappa..
Glasögonen, vad tycks? Ja tycker dom är lite RAW sådär ;)

Snart ska jag dra mig mot dansen. Har bara jazz idag eftersom dancehallen var inställd. Men nu ska jag läsa min NO!!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så snygga! Nu när det finns så mycket fina blir man ju sugen på att skaffa glasögon :P

2009-11-03 @ 19:17:39
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: tasha♥

dom var ursnygga! så du dansar! vart då? jag går på kulturama grundskola med inriktning på dans men till våren kommer jag gå fem grr i veckan. är du så där superintresserad av dans eller gör du det mest för kul? du vet...det är alltid kul att prata med någon annan som är dansintresserad.

2009-11-05 @ 18:31:15
URL: http://tashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0