I can see the snowflakes from my window..

Det snöar ute. Jag mår mycket bättre. Jag har inte ont längre men jag har fortfarande ett jädra lock för örat. Sitter och har använt lite brun utan sol, lite fint med lite färg på vintern. Annars är jag kritvit, inget fel med det heller kanske, riktigt svennigt. Pratade precis med Elsa, igen. Hon berättade att vi ska dissikera grisar nästa vecka. Jag dör typ. En i min paralellklass hade tydligen svimmat. Fy fan.
Förresten, vad tycker ni om min nya header? Det är en bild på Gamla stan i stockholm, jag tycker det är så fint och mysigt där. Muffinsarna gjorde bara bilden SUPER! Jag försökte hitta nåt coolt stadsmotiv från göteborg men jag hittade inget.. Men nästa gång jag åker till avenyn hag jag en plan!

Jag ska ringa min mor nu och fråga om jag får åka till dansen, ska ju bara kolla på, och smygdansa lite! ;)
Hoppas eran fredag den 13 är en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Headern vär ju as cool!(:

Åå vi disikerade idag, fast det var inte så farligt, stank lite men annars var det inget:P

2009-11-13 @ 19:00:55
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0