His lips are like sugar


Hej.
Sitter i soffan och ska kolla på Scrubs. Hade tänkt att ha lite sådär ta-hand-om-mig-själv-kväll. I badet alltså, med inpackningar och grejer! Men icke då. Jag har ingen rakhyvel så då orkar jag inte bada, varför kan denna rakhyvel betyda så mycket? Jag vet faktiskt inte.. mina ben ser ut som skogar, OPS to much information..
Sen tror jag att jag börjar bli kär, eller förälskad som vissa skulle kalla det stadiet för. Men jag vet inte. Jag skulle vilja. Men jag tror aldrig att det skulle bli något mellan oss.. Han, ja det är en han, har sagts vara en annan person än den jag känner, hur ska jag då veta? Jag tror ingen vet vem jag menar. Nog om det, nu ska jag slappa i soffan.
PUSS&KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: imma

jag tror jag vet...

2009-11-25 @ 22:01:57
Postat av: Annika

Vad gulligt!! :D

2009-11-25 @ 22:51:42
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0