Hemma hos galningen

Gooodmorgon1
Eller tja.. godmorgon kanske det inte är. Klockan är ju tre (?!). Elsa har sprungit runt här och betett  sig som.. nåt psykfall. Normal människa där ;)
Vi har spelat sims hela morgonen och gjorde våra egna gubbar och Elsa tjatar om att jag är lik min gubbe, den är gnällig. Elsa tror typ att.. hon är rolig. Drömma är det inget fel på! ;)
Vi ska i alla fall dra ut på en promenad! Myyysigt. Fat jag vet ju inte om jag vågar gå ut med henne... M-O-N-G-O kallas hon också.

Nåväl. Tjejerna och jag ska nog gå på bio någon dag också! Vi ska se michael jackson filmen, för mig och sandra blir det igen!
Men nu ska jag gå, Elsa har äntligen lyckats klä på sig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du vann veckans blogg tävlingen på min blogg Grattis

2009-11-01 @ 16:16:57
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0