Hard work, work

Godmorgon!
Ni kanske undrar vad jag gör uppe såhär tidigt en lördagmorgon? Jag med.. Men jag ska faktiskt åka och jobba för att tjäna lite pengar ;) Mer får ni inte veta. Inget olagligt i alla fall.
Igår var Elsa och Jag (och Frida!) på BK och Tonår. Det var superkul, vi spelade in en film till ett läger som är över nyår. Den blev grymt bra!
Jag fick dock biverkningar av sprutan och började må jättedåligt! Först var jag jättesugen på kladdkaka, sen när vi skulle äta kladdkaka mådde jag illa och började frysa. Feber hade jag också. Ont i armen har jag också. Det känns lite bättre idag, men om jag börjar må dåligt är det väl bara att pallra sig hem och ligga och blogga :)
Lite update om sprutsaken!
Nu ska jag äta frukost och klä på mig och lite sånt! Det är konstigt för om en halvtimme ska jag åka typ och jag kommer bli klar på en halvtimme, men det skulle jag inte om det var skoldag! :O Konstigt värre..
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Aha gick provet bra då? (: jag hatar allt som har med årtal att göra, det fastnar lixom inte och om det gör det till provet så glömmer man det dagen därpå..



Jodå det blev att fira mamma i torsdags, hon han inte baka ngn tårta (även om hon är konditor) så det blev kladdkaka ;)

2009-11-21 @ 13:10:00
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: ah jo det är det :) okej, kändes det bra då?

2009-11-21 @ 15:59:40
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0