Fyndat!

Hej!
Nu sitter jag i soffan, jag har förflyttat mig från den obekväma stolen i köket. Jag sitter och kollar på scrubs och hade tänkt att skriva klart mina anteckningar om tekniken men jag orkar inte! Jag är verkligen trött på ALLT SKOLARBETE. Jag har läst min IUP och tydligen har jag uppnått de flesta målen med god marginal men på kommentar på prov känns det som att jag ligger i botten. Usch, jag hatar verkligen åttan.

Efter skolan bestämde sig Elsa och jag för att skippa att plugga hela eftermiddagen och åkte till Östhjälpen! Det var väldigt mysigt att strosa omkring där, vi tog en fika och fortsatte strosa omkring. Jag hittade lite fina saker men det var några saker som fick följa med mig hem! Jag är väldigt lat idag så jag orkar inte visa er något, kanske i morgon på morgonen, annars får det bli efter skolan! Hoppas ni klarar er tills dess ;)
Nu ska jag snart kolla på Greys Anatomy! Hoppas ni har haft en bra dag :)
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0