Flash my morning eyes



Dagens outfit består av tröja från H&M (ny!), leggings från Bikbok och väskan är från Accesorize.
Godmorgon!
Idag är det torsdag och jag har sovmorgon! Jag känner mig dock lite stressad nu för jag börjar om 40 minuter och jag måste hinna äta frukost och sminka mig m.m.
Fast det känns ändå som att jag har gott om tid, det brukar vara så på torsdagar, jag kan gå upp så att jag har lika mycket tid på mig som dom andra dagarna men ändå så går den här morgonen extra långsamt, SKÖNT!
PUSS&KRAM och ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-12 @ 12:12:47
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: i

inte alls trött på bilderna ;)

2009-11-12 @ 18:07:42
URL: http://immacamillahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0