Damn you bitches

Hellooo!
Sitter i mitt rum nu med pyjamasshorts och tröja på mig, pyjamas kan man också kalla det! Har såklart på mig mina nya glasögon, men jag lovar jag ska inte sova i dom ;)
Är hemkommen från träningen, har duschat, kollat på Raw comedy club (ett riktigt roligt program det där!) och ätit kvällsmacka :)
Nu ska jag fortsätta skriva ner mina anteckningar om mitt down syndrom arbete så att jag har papper att läsa och öva på. Ska ju prata inför min kära klass om det här! Lära dom om varför Jerry i Ica reklamen ser så annorlunda ut! Jag känner mig väldigt duktig.
Men jag kan inte sitta här och skriva, eller jo jag kan sitta här men jag får inte skriva! Plugga var ordet.  Men just det! Ni kanske undrar över rubriken. För det första tyckte jag att meningen var cool men anledningen var att tre av mina tippar på naglarna har åkt av och jag hittar bara 1 !! För två sekunder sedan höll jag på att ta upp dom andra två ur min byxficka och jag kände dom! Men sen var dom bara POFF borta!! Mysko..
PUSSPUSS

___________________________________________________________________________________

Update: Wooohooo! Jag hittade EN nagel! Nu saknas det bara en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0