All I wanna say is that they don't really care about us

Hej!
Mmm jag gillar torsdagskvällar! Vi slutar ganska sent i skolan och det är inte så kul, men det funkar om man har med sig frukt och får lite energi.
Sen när man kommer hem behöver man inte stressa med några läxor. Eller jo den här veckan har vi någon media läxa till i morgon men den går hyfsat snabbt att göra. Sen längtar man till i morgon för vi har kuliga lektioner och kort dag! Sen är det kul träning och sen helg! I love thirsdayevenings!!
Som ni ser i inlägget nedan sitter jag med en väldigt varm kopp med choklad. Mumma! Jag måste skryta lite och säga att min varma choklad är väldigt god ;)

Jag sitter och lyssnar på Michael Jackson, ofcourse!! Jag har verkligen fastnat för They don't care about us låten! Herregud va bra den är!
LYSSNA!


Och jag tycker musikvideon är riktigt häftig! Det är så himla coolt med alla fångar som dansar. Han kunde verkligen sin grej den där människan!
Ni kan ju alltid trycka på MJ här nedanför så hittar ni min LOVE lista med bl.a. Michael! (om ni har spotify)


När jag har gjort klart mina läxor som jag ska pilla lite med så ska jag banne mig gå ner och ta ett härligt bad! Med hårinpackning och skrubbning och så ska jag tvätta öronen! Som Emil gjorde en gång i veckan. Nej det ska jag inte, dom är redan rena men jag ska raka benen och lite sånt! Mysigt :) Kan en torsdagskväll bli bättre? Ja okej, det kan den! Inlåst är ikväll på tv!! Sista avsnittet förresten.. :/
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: annika

SVAR PÅ KOMMENTAR:

Tack så mkt! :D

Aa, jag känner att jag vill ha lite förändring faktiskt! Får se hur det blir, klipper det nog nästa vecka... Om jag inte klipper det kortare då, utan bara klipper det slitna och toppar det gör jag det nog någon annan gång :) . Jag får se, tack för tipsen!!

2009-11-05 @ 18:27:04
URL: http://solbraenna.blogg.se/
Postat av: hanna nicoles kompis

Hej jag älskar okså den där vidion men du borde också lysna på:

Wanna bestartin' somethin'

Rock whit you

off the wall

och du ska ockå titta på the jacksons variety show =D

2009-11-05 @ 21:31:36
URL: http://sstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0