a wandering leopard




Hej!
Som ni ser har jag bombat inlägget med råsnygga Nicole Richie! Även fast hon bara är skinn och ben, typ, så är hon riktigt vacker! Det jag tycker hon verkligen bär bäst är långklänningar! Så himla underbara! Speciellt på Nicole :)
Idag blev jag klar med min egen långklänning och jag blev så himla nöjd! Var väldigt osäker på vad för tyg jag ville ha eftersom jag var rädd att trikåtyg skulle falla väldigt fult, men jag chansade så nu kommer jag gå runt som en vandrande leopard! Imorgon kommer det vara dagens outfit så kika in i morgon! :)
Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty som förövrigt har börjat bli mitt favoritprogram! Älskar det! Sen är det Desperate housewives! Kan det bli bättre?
Nu kom jag på att jag har matteprov i morgon, där blev det lite sämre!
Men nu ska jag fortsätta kolla!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: Annika

Hade du gjort den själv? o:

Den var jättetuff!

2009-11-25 @ 16:50:34
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0