091120

Hej.
Idag är en ny dag, glöm dina bekymmer i morgon kommer nya kan man ju tänka. Mina bekymmer för igår är dock inte riktigt över men dagens är det. Vi hade teknikprov, med årtal! Jag tror det gick bra. Eller helt okej. Precis som allt annat jag gör i skolan, det är alltid OKEJ. Inget som är liksom extra bra..

Idag tog jag grissprutan också! Glömde jag nästan bort. Vissa i klassen började må illa och gick hem men jag mådde prima.. om man bara tänker på det, men nu börjar jag känna en SVAG smärta i armen.. det gör ont när jag lyfter den i 90 grader typ så det blir bara halva lockar idag på lockingen!
Foten har jag också ont i. På idrotten fick jag någon konstig spark av sandra på foten så nu värker det som bara den! I tårna..

Elsa och jag sitter och spelar guitar hero, riktigt längesen! Tänk egentligen att en person kan göra en annan glad i dåliga dagar. Vi ska till konfan idag efter dansen, på tonår. Spela in film ska vi göra, så det ska bli kul. Nu ska vi kanske äta lite mellanmål eller något. Hoppas ni har haft en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: erika

Usch, jag vågar inte ta sprutan :(

2009-11-20 @ 15:33:41
URL: http://fulaerika.blogspot.com
Postat av: SANNA ♥

Jätte söt blogg :) Haft en bra dag?



Vill du vara snäll och rösta på mig på veckans blogg. Skulle vara jätte snällt. Jag är nr 1. Puss



http://fannystaaf.se/2009/november/veckans-blogg-deltavling-3.html#trackback

2009-11-20 @ 21:04:17
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0