Sex and the city



Det här fick jag med mig hem idag från mellandagsrean.
1. Kofta från Bikbok, 199 kr.
2. Sport bh från H&M, 149 kr.
3. Tröja från H&M, 150 kr.
5. 3 par trosor från Vero Moda, 149,50 kr.
6. Bh från Lindex, 149 kr.
Älskar reor!

Nu sitter jag tillsammans med Elsa och kollar på SATC (sex and the city). Jag sitter med den lilla datorn son pappa har fixat lite med nu! Gilar den starkt, mycket mysigare än den stora.. hur nu en datorkan vara mysig (?).
Om en halvtimme börjar The bodyguard! Vill se den.. så den ska jag se! Men först måste jag packa klart, har några småsaker som jag inte har packat ner i min resväska. Antingen försöker jag skriva ett sista inlägg innan jag åker, jag ska hadet så jäääkla gött! Dock kommer jag inte ha något internet så ingen uppdatering!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina grejer!

2009-12-27 @ 22:32:13
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0