Nytt i garderoben


Nu har jag uppdaterat garderoben med lite härligheter!

Bild 1. Tröja från H&M med urringning i ryggen, 98 kr.
Bild 2. Klännning från H&M, stentvättad med volanger, 150 kr.
Bild 3. Blå paljettkavaj från H&M, 200 kr.
Bidl 4 och 5. Dödskallering från Glitter, den har jag spanat på länge! LOVE IT! 80 kr.


Idag har jag spenderat dagen med att gå till "det lilla köpcentret" med Elsa och Bella och åkte in till Nordstan med mamma runt sex för att köpa klänningen. Nu har jag äntligen hittat en nyårsklänning! Den är inte så extrem med massa paljetter hit och dit utan ganska "lugn". Så den fick det bli! Den kan man ju även ha annars också! Nu är frågan bara om jag ska ha den svarta tröjan under eller om jag ska leta efter en kofta.. Det är nästa problem!

Nu ska jag sätta mig och göra klart mitt handsmycke som jag började på igår, hoppas det blir fint! Ni får se bilder sen!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: malin

älska kavajen och ringen =)

2009-12-21 @ 22:18:21
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0