3 saker du inte visste om mig


1. Jag hatar klockslaget 14.30 eller halv tre.
 
Jag vet inte riktigt varför men det är typ för att när klockan är halv tre så känner jag oftast på skoldagar att "Åh nej nu är klockan halv tre.. och jag har inte gjort mina läxor." Eller liknande.. Och på helger eller lov när jag vaknar runt elva så känner jag när klockan slår halv tre att "Shit, hela dagen har ju nästan gått!".

2. Jag har nästan alltid tråkigt på julafton, ända tills klockan tre.
Jag har aldrig någonting att göra. Jag är typ yngst i min släkt, eller min kusin Merkurius (Markus) har jag ju firat jul med en gång och han vill bara spela Wii HELA TIDEN! Så ända tills Kalle Anka börjar så lagar alla vuxna mat eller pratar och dricker glögg. Vad gör jag då? Jag sätter kanske på en tråkig film eller sitter oftast vid datorn.

3. Jag gillar inte att bada.
För det första så tycker jag inte alls om att gå runt i bikini (eller baddräkt om man skulle föredra det) och för det andra så.. jag gillar det bara inte. Eller visst kan det vara skönt ibland på sommaren men jag är inte ett fan av det.

Nu ska jag kanske åka och köpa de sista julklapparna!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0