It's true, life will smile for you

Mmm, hur underbart är det inte att vakna upp av sig själv vid halv nio, gå lite halvaken till datorn och sätta på musik och mysa lite, och sen känner man världens smäll och hela huset skakar! Usch, dom håller på och spränger i berg precis utanför oss och det är så äckligt. Jag bor ju i källaren också, och här skakar det ännu mer! Fy!

Well, well. Om cirka två timmar ska jag bege mig till bussen, Sandy och jag ska åka och simma! Fick ett sms nu på morgonen som lät såhär: Måste vi verkligen simma.? Känner mig hur dum som helst som säger det nu men :(
Jag var snäll idag så jag lät henne slippa. Nu ska i alla fall jag städa mitt rum, på riktigt riktigt! Ska försöka hinna så långt som det går innan bussen går. Hihi, I'm slow.
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en trevlig helg =)

2010-03-12 @ 09:28:39
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0